Populairste berichten

zaterdag 25 januari 2014

Mijn bestelling van Kiko!


 Eindelijk.. mijn Kiko bestelling is binnen gekomen en zoals beloofd show ik de dingen die ik heb gekocht op de webshop. 


Het duurde 8 dagen voordat ik het in huis had en alles zat stevig ingepakt. Mijn bestelling kostte ongeveer €50,- en ik betaalde €3,- verzendkosten. 


Als eerste hier een soft touch blush, het is een bruinige nude kleur. Ik vind hem erg mooi, hij is mat en zal bijna bij iedere huidskleur passen. ( nummer 105 )


Ook vond ik deze limited edition Dazzling highlighter op de site. Toen ik hem op deed merkte ik pas hoeveel glitters er in zaten wat ik erg jammer vind. Altijd vervelend vind ik die glitters, ze gaan gewoon heel lastig van je gezicht.. Wel vond ik de vormgeving heel handig en leuk en ook de substantie was goed aan te brengen. 

 Deze Lipbase vind ik wel erg geslaagd. Hij is makkelijk aan te brengen en hij werkt goed. 


 Zelf heb ik altijd last van velletjes en droge lippen. Toen ik deze Night Balm op de site zag staan, was ik er gelijk heel erg benieuwd naar. Ik heb hem afgelopen nacht uitgeprobeerd en inderdaad, hij deed zijn werk goed. Mijn lippen voelen al een stuk zachter aan en ook de velletjes zijn een stuk minder.


 Een tijdje terug heb ik bij de Kiko een hele mooie matte lippenstift gekocht en ik wou graag wat meer kleuren in mijn bezit hebben. 

 
 Dit is een mooie donkere kersen rode kleur. Op de rechtse foto lijkt hij echter wel een stuk lichter dan hij eigenlijk is, hij komt meer in de buurt van de linker foto. ( nummer 609 )

Dit is een oud-roze nude kleur. Ik ben er erg blij mee, hij valt niet te erg op en is dus echt een kleurtje voor mij om gewoon overdag te dragen. Ook deze lijkt weer een stukje lichter op de rechter foto dan hij eigenlijk is in het echt. ( nummer 602 )

 Dit is een wat gewaagder kleurtje, maar toch een hele mooie kleur om te dragen vind ik. Wel zal ik hem sneller in de zomer dragen dan in de winter. ( nummer 604 )


 Als laatste zocht ik nog een coral lippenstift. Hij dekt niet super, maar ik vind dat bij deze kleur niet erg. Dit is geen matte lippenstift maar gelukkig is hij ook niet heel glimmend. ( nummer 906 )


Liefs. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten